12:03

Solen har lyst sitt ansikte mot mig hela veckan! Så även i dag :)
Har just sett klart satc, har sett alla 6 säsonger i sommar & nu finns det inget mer att se. Måste se filmerna en gång till, skulle tro att jag förstår mycket mer nu.

I dag blir det att fara ut & äta lunch på marknaden & sen halv 3 "hämtar" jag AC från dagis & så bär det av ut på marknaden igen :) I kväll blir det surströmming & sen får vi se vad som händer!
I morgon har jag lovat att gå caddy till mamma i alla fall 9 hål, brorsan ska nog gå de andra 9. Så det blir upp tidigt i morgon.

Sen är det bara få dagar kvar & det finns inte så mycket man kan hitta på, så vi får se vad som händer!

Ha en bra dag:)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0