12:49

Det blev inget inlägg i går, vilket AC var väldigt noga med att påpeka när hon ringde mig i morse :) men jag hade helt enkelt inte tid eller lust att sätta mig framför datorn. Nu har jag däremot tid, jag är nämligen hos AC & hon var tvungen duscha, så då passade det rätt bra att sätta sig vid bloggen ett tag.
I dag vet jag egentligen inte riktigt vad som händer, vi får se vad vi hittar på. I kväll blir det i alla fall att vara med Linnea, hon åker tillbaka till Skellefteå i morgon :( & på tisdag börjar skolan om.....jag längtar på ett konstigt vis. Inte efter pluggandet, men efter allt annat! När AC kommer ut ur duschen, så ska vi nog se SATC filmen:) Vi börjar med den första & sen får vi väl se om vi tar den andra också :)
Nu ska jag fixa med lite annat innan AC blir klar!
Ha en bra dag :)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0