15:22

Dag två på skolan är över & i dag var det första riktiga dagen! Hur kul som helst, även om 1 ½ timmes NK där det enda man gör är att lyssna, inte är det roligaste :p

Jag ser verkligen fram emot detta skolår & jag tror verkligen det kommer bli grymt! Just nu så är det fullt upp med träning inför helgen då lassokastningen kommer äga rum :)
Hösten har nu kommit på allvar & i kväll är det jag som plockar fram vantarna & en tjockare jacka, mössan får vänta en veckan till, kanske två. Det blåser något så fruktansvärt, så det känns kallare än de ynka 8 grader termometern visar.

Nu har jag tyvärr inte tid att skriva längre, måste ut i kylan & handla! Önska mig lycka till :)

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0