19:07

Det har inte blivit några måltider nu på två dagar, men det är enbat min dator inte vill sammarbeta! I går åt vi cesarsallad, som vi gjorde själva :) Det är hur gott som helst & det går faktiskt ganska fort. Bilder på salladen kommer men nu kopplar inte datorn & telefonen ihop, vet inte vad som är fel. I dag har det inte blivit särskillt mkt som är värt att ta kort på. Lunch på frasses & korv med makaroner till middag.

Dagens har spenderats tillsammans med Hedivg & Linn, superkul! Vi var på badet en sväng, sen blev det frasses & marknad & sen bar det av till Hedvigs lägenhet :)
I kväll vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se! Nu är det bara 4 dagar kvar på sommarlovet, 3 för dom som nu inte börjar ettan eller tvåan :D

Får se vad som händer i helgen, nått hittar man alltid på. Skulle vilja spela golf, men jag har blåsor under förtterna så jag vet inte riktigt om jag ska plåga dom med det. Förkylningen sitter fortfarande i, har varit förkyld i 4 & 1/2 vecka nu, börjar vara lite smått less! Om det inte är lika mycket som förr, men snuvan verkar aldrig ge sig.

Ha en bra kväll :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0