20:13

Hejsan alla underbara bloggläsare!

Hoppas eran dag har varit super, det har min varit i alla fall. En riktigt härlig sommardag, drev runt ett tag på samhället innan jag klippte mig. Var länge sen jag kände att jag faktisk hade tid att göra det & det kändes riktigt skönt :)

Har städat lite nu i kväll & nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, känner mig rätt trött, men klockan är ju inte ens halv 9 än :) Kanske ska ta tag i lite smågrejs i mitt rum som verkligen skulle behöva bli klara & sen beställa lite bilder från fuji. Dom är verkligen bäst & om jag inte minns fel så har jag både gratis porto & 100 gratis bilder, undra om det går att kombinera. I så fall skulle det vara grymt!

Nu fick jag nu nått & göra, bäst att sätta igång :)
Ha det bra!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0