22:15

Hej!

Nu har jag startat (yttligare) en blogg :) Men den här gången ska jag hålla fast vid min blogg! Har en ide också som verkligen känns som mig själv. Många har ju dagens stil med kläderna som dom har på sig. Men dom som känner mig vet att jag inte är så mycket för kläder & olika stilar. Jag är mer tjejen som skulle kunna stå i ett kök hela dagen & baka & laga mat! :)
Så därför ska jag lägga upp vad jag äter under dagarna, kanske blir det mattips för några av er & några kommer förmodligen bli chockade över hur maten på skolorna ser ut i dag. Vissa maträtter ser verkligen inte goda ut.

Sen kommer jag självklart att skriva om andra saker som händer i mitt liv. Jag kommer försöka skriva varje dag, men det är ingenting jag kan lova :)

Vi drar igång redan i morgon, då ställer jag mig äntligen i köket & baka bullar. Jag har haft det fullt upp i sommar med jobb, så när jag har varit ledig har jag inte haft tid till bakning. Men nu är det dags! :D Jag har jobbat på en midre ica affär i sommar & jag kommer fortsätta jobba där någon helg då & då under hösten. Om en vecka bär det av tillbaka till skolan & jag längtar! Eller rättare sagt, jag längtar efter kompisarna, de nya ämnena som vi kommer läsa detta år, men plugget har jag inte alls saknat! Det måste jag erkänna;) Jag börjar andra året på samhällsprogramet & i år börjar vi med våra inriktningar, jag & 5 andra har valt ekonomi. Vi är en liten klass i ett litet samhälle, men det betyder inte att vi kommer ha mindre kul för det!

Vi kommer förhoppningsvis ha 2 underbara år & jag hoppas att jag får dela dom med er här i bloggen :) Nu har jag skrivit lite om mig själv, men jag skulle tro att det kommer en mer lättläst beskrivning någon gong i framtiden.

Nu ska jag hoppa i säng! I morgon ska det bakas så att det står härliga till :)

Jag höll nästan på att glömma. Jag heter Amanda men kallas Amme (med undantag från lärare & arbetskompisar;) )

Kramar

Kommentarer
Postat av: ac

steeekig ny bloggen blev :)skitcool design:)

2010-08-17 @ 00:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0