19:03

Hej på er alla glada där ute!
Här är allt toppen, hur är det hos er?
Vet inte vad som hände, jag fick en massa energi och känner mig väldigt uppåt :D det är aldrig helt fel. Snart ska jag ut i kylan igen & bege mig på massage. Ska bli underbart skönt! :)

I morgon ska jag & mamma en sväng till Piteå, jag ska på rutin hörselkoll, jag har lite nedsatt hörsel vilket gör att det ska kollas varje år så att det inte blir sämre, för det vill jag ju inte!





Bilder från förra året, här hade saker & ting börjat vända & snön hade börjat smälta, det känns ganska långt bort nu!

Har nog glömt att säga hur kallt det är här i dag, -17 grader när jag klev upp i morse & jag kan lugnt meddela att det inte är speciellt mycket varmare nu! Så nog har jag anledning att gruva mig för att gå ut alltid ;)

Ha en bra kväll!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0