30 DAGAR KVAR! :D

I dag är det en dag som aldrig tycks ta slut. Skolan var hur seg som helst & jag trodde aldrig att jag skulle ta mig därifrån. Men nu har jag då tagit mig hem & hunnit vila i snart en timme, så nu börjar jag med plugget! Har som sagt hur mycket som helst i skolan i några veckor nu. Har gjort en lista med nedräkning till jullovet, jag kunde bara inte låta bli :P

I dag kom en stooor fet katalog till mig. Från Linköpings universitet så det känndes inte speciellt intressant! Tycker det är lite udda att det kommer till oss redan, jag går trots allt bara tvåan & har just kommit tillrätta på min inriktning & då tycker man att vi ska börja fundera över nästa steg. lite väl fort om ni frågar mig!

Ha en überbra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0