Dag 2....

....tillbringar jag i Luleå & på sunderbysjukhus! Det är rutinbesök med bror min som står på schemat & nyss var vi på invägning & mätning. Det blev goda nyheter, JAG ÄR FORTFARANDE LÄNGRE! :D
Vi har redan varit på stan, men efter sjukhuset blir det en sväng på wikamöbler, min absoluta favoritaffär, jag hittar alltid nått & det brukar bli dyrt.....men vi får se om det blir nå i dag ;)
När jag kommer hem är det av till olivia för lite spökhistorier & skräckisar, får en känsla av att jag vill ha skjus hem....kommer förmodligen inte våga gå hem elr sov sen :p
Sitter på sjukhusets datorn trots att min alldelles egna ligger här bredvis mig, men den är på laddning, hade nämligen se på film på vägen hem också. Jag  gjorde det nämligen påvägen hit & nu låter det som att min käre bror vill titta med mig också, frågan är bara vilken film det blir. Jag har ju som en förkärlek till kärleksfilmer men då kommer det nog vilda protester från en viss person :p

Nu ska jag vara duktig & sätta mig & läsa i min engelskabok vars film jag såg på hitvägen :) Ni kan ju alltid gissa vilken det är....

Ha en bra dag & släng gärna in en kommentar! :)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0