FARSDAG <3

Nu är jag äntligen klar med mitt gräsö! Det känns så underbart skönt just nu! :D Snart har jag gjort allt som jag skrev upp att jag skulle göra under lovet, bara 1 vecka sen! Fast jag är inte sen med nån inlämning. Men trafiken ligger jag lååång efter. Så det blir eftermiddagens måste. Lite ska jag i alla fall försöka orka med.

Sen är det ju farsdag i dag! Vi har inte grattat pappa än eftersom brorsan har varit i kåbbe & han har paketet! Så vi ska fira lite i kväll. Snart blire att hjälpa till med maten & sen blir det nog en promenad bort till kyrkogården.

I morgon början veckan om igen & det känns alltid lika deprimerande!
Ursäkta om stavningen kanske inte blev den bästa i dag, men det har blivit några timmar framför datorn med skrividet i dag. Har även hunnit med att skriva brevet som ska skickas till tyskland, känner mig riktigt duktigt just nu :)

Skriver förmodligen i morgon, vi har inte så mycket i veckan :o
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0