Lill-lördag

Det heter tydligen så, enligt mamma :) Eftersom det är som söndag i morgon så är det som lördag i dag. & det märks, öppettiderna på ica är ändrade så jag börjar jobba 3 istället för 5, men det kan jag ta eftersom jag får sluta 6 istället för 8 :) Plus att jag får sova i morgon & öppna 12 istället för 9, dom 3 timmarna är otrolig viktigt :D

Just nu håller jag & mamma på att byta gardiner i hela huset, full fart med andra ord ;) Fats nu tog vi en paus för lite datanördande elr rättare sagt så behövde mamma kolla mejlen så jag passar på att blogg lite. Snart blir det väl förmodligen mat & sen börjar vi tagga för jobbhelg.

I morgon blir det kyrkan eftersom det är allhelgona, kommer få mer eller mindre springa dit eftersom det börjar samtidigt som jag slutar. Önskar verkligen att jag var 18 & hade körkortet, men det är bara gå på. SKa väl passa på att förklara att vi inte brukar gå i kyrkan, men mamma sjunger i kören & en nära släkting har avlidit under året så därför ska vi dit. Efteråt blir det i alla fall hem för att äta & mysa kvällen lång :)

Funderar på om jag vågar börja använda den nya funktionen som kommit hit till blogg.se. Man kan tydligen sätta en tid när ett nytt inlägg som man förberett ska publiceras. Kanske ska prova det i helgen eftersom jag sällan orkar blogga när jag jobbar :p Vi får se :)

På måndag är vi alla fall lediga eftersom lärarna ska på kurs, det gillar vi :) Så för mig blir det nog bullbak :D & förmodligen plugg :s


En bild från Bodö, tjejerna i klassen :)<3

Nu ska jag fortsätta hjälpa mamma! Vi hörs :)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0