NU NI!

Så nu sitter jag har, vid skrivbordet igen! Har slagit på lite musik, MELISSA HORN är lätt den bästa pluggmusiken. Det går bara bra med den helt enkelt :) Har dragit på mig pyjamasbyxorna & farfars gamla norgetröja, så nu ska jag snart bege mig på min "efterlängtade" date med geografiboken! Men jag ska lära mig det här & äga ut provet i morgon :D

Redovisning på ekonomin i dag, det gick bättre än jag trodde det skulle gå! Tors redovisning var helt klart bäst, det finns ingen tvekan, skrattade gjorde vi då i alla fall (:

Vet inte varför jag skrev så där i rubriken, det bara blev så, så nu vet ni!

Ha en bra kväll, hoppas ni har roligare dater än geografiboken ;)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0