solen skiner & himlen är blå, vad det är skönt att leva då.....

Det kommer bli många inlägg i dag, det kan jag lova er :) Bullarna är just nu på svalning på altanen & jag passar på att äta lite innan  jag måste packa in alla bullar i påsar. Har inte riktigt räknat än, men över 100 blev det då :D Sen har jag inget val längre, då är det bara sätta sig med gräsö innan jag tar uppehåll igen & ställer mig i köket & lagar mat, det känns som  jag gör vad som helst för att slippa plugga i dag ;) Men nu måste jag bita i det sura äpplet & göra klart det här, annars kommer det inte gå så bra.... :)

BTW. Solen skiner & himlen är blå, det ser hur underbart ut som helst, tills mat tittar på termometern, -8 grader. Nu är vintern verkligen här för att stanna! Men det är bara att vara glad så länge solen orkar skina :D

Ha en fortsatt bra dag & glöm inte att läsa tidigare inlägg & KOMMENTERA!!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0