Söndagkväll :)

Då var söndagen här igen, känns som det aldrig blir något annat än söndag nu för tiden. Mensenaste månaden har söndagarna inneburit min enda lediga dag på veckan & lika så denna vecka! Jobbade i går, det gick faktiskt fortare än det brukar. Men som vanligt lyckades jag göra något omöjligt! Sist spillde jag ut knappt en halvliter vatten på golvet & i går så lyckades jag öppna en pepparkaksburk på bandet så det for ut pepparkakor över hela skiten! inte roligt, kommer nog inte kunna äta pepparkakor på ett tag, men eftersom det snart är jul så kommer det nog gå över rätt fort i alla fall ;)

I dag så blev det en sväng till Kåbdalis för att hämta brorsan & Max. Hade ränkt läsa engelskaboken på vägen dit, men så blev det inte! Pratade med mamma & lyssnade på radio istället, MYCKET roligare. Hade nu tänkt genomföra det omöjliga, låta plugget vila en hel helg! Kanske läser engelskaboken med det är nästan så att det inte räknas :p
NU ska jag däremot fixa med kusin Hedvigs julklappp :)


Förra julen någon gång :) Shit vad mörkt hår jag hade :o
Du betyder i alla fall oerhört mkt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0