10:42

Hej på er!

Hoppas att ni har haft en underbar helg. Själv har jag ju som sagt jobbat, trevligt det med :) Känner mig dock lite sliten nu när vi sitter på ekonomi & ska jobba med våra gräsöprojekt. Men jag känner att jag har en idé som förmodligen kommer funka nu. Så jag unnar mig lite tid till att skriva ett blogginlägg ;)

Livet känns just nu ganska speedat, vi har jobb så det räcker över öronen om än inlämningsuppgifterna inte ska in på ett bra tag så känns det som att det är lika bra att jobba på med dom nu medans det är lungt på övriga fronter. Men nästan vecka (42) & veckan därpå (43) är det många prov & läxor som ska göras. Så det gäller att börja i tid, vilket jag inte är allra bäst på....

Nu ska jag vara duktigt & fortsätta, men bara 20 minuter till sen har vi lunch :)

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0