15:16

Nu taggar vi!!!!
Känns som en ganska vanlig fras i en 17-årigs blogg en fredag. Men, det är inte som ni tror! Här försöker vi minsann tagga för en jobbarhelg. Det är ju hur kul som helst att jobba, men just nu är jag så jäkla trött så till & med att sova känns jobbigt ;)
Men, nu är det som det är & det finns inget jag kan göra åt det. Skulle tro att jag får energi igen när jag väl kommer till jobbet & träffar alla härliga & gkada kunder som är & fredagshandlar & ser fram emot en riktigt trevlig helg, det finns inget bättre :) Eller, jo det gör det förresten. Vad sägs om att själv vara den som handlar & ser fram emot en underbar helg? Det känns som det blev lite tjorvigt dethär...

Menmen, efter jobbet blir det att vara med CAISA!! :D:D Vi ska se a walk to remember, får en känsla av att vi kommer gråta ;)

Nu ska jag stöka till lite på rummet, äta & sen bär det väl av till lill-ica. Eller som Birgitta säger klein-ica ;)
Ha en under fredagskväll!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0