17:14

Hej!

Sitter här & väntar på mamma, hade nämligen tänkt äta middag tillsammans med henne när hon kommer hem lite senare från jobbet. Men nu är det inte så länge kvar, hoppas jag... :)
Kollade lite gamla bilder som jag tagit med webbkameran, ojojoj.... men eftersom jag är så snäll får ni några smakprov :)


Detta var februari 2009....


Samma tid, jag ser verkligen deppad ut, vet inte vad
jag pysslade med :s


oxå februari 2009, shit jag minns inte att jag hade lugg
då :o


hahahahahahahahahaha! fast jag är ändå jävligt lik mig & har typ
samma frilla, men lite längre hår har jag nog :)

kramar


Kommentarer
Postat av: AC

damn va ung du såg ut på den översta :O

2010-10-13 @ 16:54:05
Postat av: Caisa

Vad söt du var. Fast lika söt nu, om inte sötare! <3

2010-10-24 @ 10:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0