Hemma igen!

Ja, då var resandet över för denna gång. Vi kom hem i går vid halv fyra tiden och sen dess har det varit full rulle, typ. I kväll blir det att plugga lite matte inför provet i morgon men också ut & övningsköra. Hade mina första två lektioner i dag & jag kan lugnt säga att jag var nervös, det finns ingen tvekan om saken. Men läraren tyckte jag var duktig, vilket aldrig är fel att höra första lektionen.   

Nu sitter vi & har info&layout, vi ska skriva om resan & jag är klar. Orkar inte lämna in för då blir det säkert något annat jobb....fast egentligen skulle jag behöva jobba med gräsö, men jag känner ingen ork just nu. Kanske bara kan lägga upp lite bilder på powerpointen så har jag då gjort nått :)

Nu ska jag i alla fall fortsätta verka duktig :p Vi hörs sen!
Bilder från resan kommer nog i kväll.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0