07:31

God morgon alla kära läsare!

Det är fredagmorgon vilket innebär två lektioner & sen helg :D underbart, speciellt eftersom att jag jobbade förra helgen, så jag ser verkligen fram emot lite ledighet :)
Det blir geografi & sen idrott. Efter idrotten blir det järnet till lunchen för att få i sig nå mat & sen far jag & Caisa ut & joggar. Hur långt det blir beror på vädret & vad vi har gjort på idrotten :) Sen raka spåret hem & städa sen är det verkligen helg! :)

Nu måste jag äta frukost så att jag hinner till skolan :p
Dagens stora fråga är om jag ska gå eller cykla, det är ju lite smidigare att gå när det är sånt här väder (regn/moln/sol) fast det går ju fortare att cykla....
Vi får se hur jag gör :) Ha en superbra fredag!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0