10:16

God morgon!

Har varit vaken sen halv 8, fast jag vaknade halv 7 första gången men lyckade somna om! :) Så nu sitter jag här vid datorn & har just slaktat en glosbok :D Det kan vara riktigt kul att slakta böcker man har fått från skolan ;) Fats nu ska jag ju använda det till ordkort så där tog det roliga slut....

I dag skiner solen & det är inte lika kallt som tidigare. Blir att vara med AC i dag & i morgon bär det av till skogen :) Måste ju passa på eftersom jag jobbar nästa helg :)

Ska plugga trafik & tyska i helgen hade jag tänkt. & sen hade det varit bra att göra klart engelskan & svenska & kanske geografin också! haha, men vi ska inte ta allt i helgen :) Bara det jag hinner.

Bjuder på lite bilder som jag tog igår när jag egentligen skulle städa toan ;)

Världens sötaste kruka alltså :)


En kär gammal vän som jag kom på att jag faktiskt har, kanske ska börja använda den igen?


Min bästa vän, i alla fall när jag städar ;)

Ha en underbar lördag!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0