16:24

Nu är det helg! Jag överlevde även denna vecka, trots en hel dag ute i skogen med favoritläraren! Men det är klart, är man ute med SP2EK så kan ju inget bli fel :)

Efter skolan blev det en sväng på samhället för mig & AC, vi shoppade lite elr jag iaf ;) Sen gick vi & fixade på greya, mums! Sen har jag även städat mitt rum, tagit lite kort med min älskade kamera, det var ett tag sen nu så jag skulle tro att det blir att ta mer kort i kväll, så bilder kommer under helgen :)

Måste se till att plugga trafik i helgen också, det kommer bli helgnöjet ett tag framöver nu....

Har ju ingen profilbild, så här får ni en bild på mig :)

I kväll blir det makaronipizza till middag, ingen favorit men man kan inte bara äta det man gillar hela tiden!
Nu måste jag diska, skriver mer sen :)

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0