16:36

Efter en underbar helg utan datorn är jag tillbaka för en fullspäckad vecka! :)
Det är fortfarande inga prov, men nästa vecka står det två stycken på schemat! Så det är lika bra att försöka göra bort andra läxor i veckan :)

I kväll blir det tantgympa & lite plugg, tror på samhälls & kanske nå tyska glosor. Men man vet aldrig vad jag hittar på ;)

Inget & absolut inget slår Caisa i dag! Hon skulle säga till hennes lillebror att komma till oss där vi satt & gjorde lite trafik. Hon sa: "Tjockis, kom hit!" Det roliga var att en lärare just gick förbi, vände sig om & sa "är det mig du menar?" "nej", svara Caisa, "jag menade min lillebror". Men han hade hunnit gå så när läraren vände sig om var korridoren tom! men som tur var tog läraren som det misstag det var. Men jag & Caisa skrattade så att tårarna sprutade :)

Ha en underbar kväll!
kramar

Kommentarer
Postat av: Caisa

HAHAHAHA!! Ohja det var en oförglömlig stund det där. :D

2010-09-22 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0