19:21

Mätt i magen igen så sitter jag här & skriver mitt tredje inlägg för dagen! Ibland blir det bara såhär för mig, jag bloggar hur mycket som helst ena dan & nästa dag blir det ingen inlägg alls, men det får ni leva med :)


Jag & Caisa har fått för oss att man måste måla på tavlan, minst en gång per dag ;)


Vårt första verk :)


Älskar texten längst ner :)<3

Nu ska jag packa ihop lite inför i morgon, ska till skogen & tänkte ha med mig kamerna så att ni får se lite bilder sen :) Just nu funderar jag bara ut HUR jag ska få med den, klurigt... :)

Ha en underbar fredagskväll!

kramar

Kommentarer
Postat av: Caisa

Våra stunder vid tavlan är oförglömliga. En penna i handen och tavlan framför oss och bara fantasin sätter gränserna. ;)

2010-09-18 @ 20:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0